piątek, 1 lipca 2016

Nowość od Legend Polskich

Pamiętacie jak pisałem wam tutaj o nowym projekcie Legendy Polskie, gdzie szóstka polskich pisarzy napisała współczesne opowiadania oparte na polskich legendach, które zostały udostępnione w formie darmowego e-booka, a Tomasz Bagiński nakręcił dwa filmy promujące? Dotarła do mnie właśnie wieść, że w ramach tego projektu Grupa Allegro udostępniła kolejny darmowy e-book zatytułowany Wywiad z Borutą, za który odpowiedzialni są  Łukasz Orbitowski i Michał Cetnarowski.




E-book jest dostępny do pobrania ze strony tego projektu, czyli tutaj. Można też odsłuchać tam audiobooka na podstawie tego wywiadu,  gdzie rozmawiają Krystyna Janda oraz Tomasz Drabek

4 komentarze:

  1. Ciekawa inicjatywa. Dzięki za info! Coś mi się wydaje, że ten pierwszy e-book trafiłby bardziej w mój gust...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Masz tam rewelacyjnego Wegnera, którego książki osobiście uwielbiam. To tutaj to wywiad. Póki co nie mam czasu na niego, ale z pewnością kiedyś sprawdzę. :)

      Usuń
  2. Ja wciąż nie przeczytałem tego darmowego ebooka a tutaj kolejny :P Za mało czasu Panie na te wszystkie książki :D

    OdpowiedzUsuń