środa, 20 stycznia 2016

MAG i plany na drugą połowę 2016

Ruch na forum ciągle wrze i Andrzej Miszkurka nie przestaje nieść pozytywnych wieści wydawniczych. Tym razem przekazał, jakie wydawnictwo ma plany na drugą połówkę tego roku. Lista, jeszcze bez konkretnych dat, wygląda następująco:

Uczta Wyobraźni:

Chris Beckett - Matka Edenu
David Mitchell - Slade House
Ian McDonald - Luna: Wolf Moon
Artefakty:

Richard Matheson - Jestem legendą. The Shrinking Man. Hell House
William Gibson - Trylogia Mostu
William Gibson - Wypalić chrom
Dan Simmons - Endymion
Dan Simmons - Triumf Endymiona
Keith Roberts - Pavane

Twarde okładki (duży format):

Neal Stephenson - Seveneves
Dan Simmons - Olimp

Pozostałe:

Jim Butcher - Small Favor
Jim Butcher - Turn Coat
Tui T. Sutherland - The Dark Secret
Tui T. Sutherland - The Brightest Night
Brandon Sanderson - Dusza cesarza
Brandon Sanderson - Elantris
Scott Lynch - The Thorn of Emberlain
Brent Weeks - The Blood Mirror
Leigh Bardugo - Crooked Kingdom
Anthony Ryan - The Waking Fire
Miles Cameron - The Fell Sword
Robin Hobb - Fool’s Assassin
Robin Hobb - Fool’s Quest
Cassandra Clare - Tales from the Shadowhunter Academy
Michael J. Sullivan - Age of Myth
Peter F. Hamilton - Pustka: Ewolucja
Jeaniene Frost - Destined for an Early Grave
Kim Harrison - Za garść uroków



Oprócz tego powinien pojawić się jeszcze jakiś Gaiman w ilości 2-3 książki.

29 komentarzy:

  1. Mitchell, Sanderson, Matheson - raptem 4 książki :) Pewnie zainteresowałoby mnie więcej, ale nie chce zaczynać nowych autorów, bo potem ciągnie tylko człowieka do kupowania a na półkach ogrom książek nieprzeczytanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja całą UW, niemal całe Artefakty, poza seriami Stephenson i Simmons obowiązkowo. No i Sanderson. Jest tego trochę. :)

      Usuń
  2. ELANTRIS - dosłownie skacze z radości!!!! Niezmiernie mnie cieszy, że zostanie ponownie wydana, bo nigdzie nie mogłam jej zdobyć w przyzwoitej cenie. Już nie mogę się doczekać!
    PS. Mam cichą nadzieję, że kiedyś zastanie również wznowione wydanie "Siewcy wojny", ale na razie zadowolę się "Elantris" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siewca pewnie w 2017 - jest w planach MAGa z tego co kojarzę, co nie Kamil? :)

      Usuń
    2. Ja też nie, ale męczyłem tego Andrzeja na forum i męczyłem, i widocznie męczyli też inni, a poza tym świetna sprzedaż Sandersona w międzyczasie i MAG poszedł za ciosem decydując się na wydanie kolejnych książek. Sanderson to teraz czołówka najlepiej sprzedających się autorów MAGa, więc możesz być pewna, że Siewca się pojawi. Prawdopodobnie właśnie w 2017 roku, jak pisze Łukasz. :)

      Usuń
  3. Dla fanów gatunku to na pewno świetne wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A te Sandersony to Elantris to jakiś nowy cykl, a Dusza cesarza to Ostatnie imperium jak mniemam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elantris i Siewca wojny to dwie książki z tego samego świata. A Dusza cesarza to opowiadanie z tego świata. ;)

      Usuń
    2. Elantris czytałem parę lat temu. Nuda panie, nuda.
      Dusza cesarza już była publikowana w naszym kraju. Wyszła w antologii "Kroki w nieznane 2013". Jeszcze nie czytałem, ale po kiepskim opowiadaniu Sandersona z ostatniej "Fantastyki" wcale mi się nie spieszy. W sumie to nie bardzo rozumiem jego popularność. Pisze sprawnie, to prawda, ale nie wybija się ponad przeciętność. No cóż, pewnie nie jestem targetem ;-)

      Usuń
    3. Słyszałem już, że nic specjalnego, że Sanderson dopiero w kolejnych książkach. Ale nie szkodzi, ja i tak to sprawdzę. :)

      Usuń
    4. To wczesny Sanderson, więc może później się wyrobił... choć jak przypomnę sobie to opowiadanie... brr...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Simmons i Stephenson czy Roberts i Stephenson? :)

      Usuń
    2. Ta pierwsza opcja. Niewiele tu widać ciekawych pozycji, gdzie czułbym się targetem. Znając siebie, zapewne rzucę okiem na McDonalda, ale rozważyłbym zakup jedynie wtedy, gdyby okazało się, że cykl Luna jest napisany na podobnym poziomie co "Rzeka bogów" czy "Dom derwiszy". Jeśli bliżej mu będzie do "Brasyl", to wtedy w kwestii McDonalda zainwestuję w BigMaca :-)

      W sumie to najbardziej mi zależy na "Olimpie" Simmonsa. Stephenson może mieć obsuwę i wyjść w przyszłym roku. I tak przeczytam go na emeryturze :-D

      Usuń
    3. No właśnie tak się zastanawiałem czy jeszcze nie McDonald.

      Mi też, szkoda tylko, że trzeba tyle na niego czekać. Ale, jak widać na forum, w cholerę mają tego do wydania, więc w sumie się nie dziwie. Grunt, że udźwignęli ten ciężar rynkowy i teraz idą w dobrą stronę. :)

      Usuń
  6. Elantris! Upadłe miasto bogów!
    O rety rety rety!

    Czekałam na to wznowienie, ponoć niecałe 700 stron, a wciąga aż miło :D

    Ciekawe jaką MAG da okładkę...
    Hmmm Crayon czy Broniek, jak myślisz Ciastku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam, i to całkiem długo. W końcu, jak Judyta, będę mógł się doczekać. :)

      Do Sandersona będzie pewnie Broniek. :)

      Usuń
  7. Całe Artefakty, Olimp i Gaiman to moje must have ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo tylko, jaki Gaiman. Bez konkretów. A z UW nic? :)

      Usuń
    2. O mamusiu, właśnie zauważyłam jeszcze "Matkę Edenu". Jupi!!! :D

      Usuń
    3. Wyleciało mi to z głowy, jak pierwszy raz napisałaś. A ja podczas czytania na forum tych zapowiedzi pomyślałem sobie właśnie o Tobie, jak zauważyłem, że "Matka Edenu" będzie. :)

      Usuń
    4. Będę wypatrywać z niecierpliwością :) A Tobie naprawdę polecam dać BEckettowi jeszcze jedną szansę :)

      Usuń
    5. Na pewno dam, ja go wcale nie przekreśliłem. :) Po prostu uznałem na tamten czas, że nie dam rady takiej książki.

      Usuń
  8. Seria "Wings of Fire" --> The Dark Secret i The Brightest Night już nie mogę się doczekać :D Mam nadzieję ze pozostałe książki z serii tez zostaną wydane bo jak nie... nawet nie chce o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się pojawią na świecie to MAG na pewno wyda, jeśli już zacznie jakąś serię to kończą. :)

      Usuń
    2. Czyli nie muszę się martwić :D tylko czekać :/

      Usuń
    3. Myślę, że nie. Zawsze możesz też napisać na forum MAGa i zapytać o termin/mozliwość ewentualnego wydania danej pozycji. Tam Andrzej Miszkurka na ogół odpisuje. Ja dzięki temu forum udostępniam wiele informacji tutaj, na blogu. MAG ma moim zdaniem najlepszy PR. :)

      Usuń
    4. Dzięki, napiszę :). Póki co nie mam zdania o MAGu ale za oryginalne okładki mają dużego + bo taka wersja np;. UK... nie da się na to patrzeć.

      Usuń
    5. Tak, okładki mają świetne. Ogólnie wydania najlepsze z fantastyki na naszym rynku. Takie jest moje zdanie. I autorów wydają ciekawych. MOja półka fantastyki to 70% książek MAGa. :)

      Usuń