środa, 31 sierpnia 2016

Nigdziebądź już wznowione

Od dzisiaj w sprzedaży Gaiman z nową szatą graficzną:

Tytuł: Nigdziebądź   
Tłumaczenie:  Paulina Braiter 
Oprawa: twarda
Ilość stron: 384
Cena detaliczna: 39,00 zł








"Wersja preferowana przez autora.
Zawiera nowy wstęp i opowiadanie "O tym jak markiz odzyskał swój płaszcz".

 Pod ulicami Londynu leży świat, o którym ludziom nawet się nie śniło. Kiedy Richard Mayhew pomaga znalezionej na ulicy rannej dziewczynie, jego nudne życie w mgnieniu oka zmienia się nie do poznania. Dziewczyna ma na imię Drzwi, ucieka przed dwoma zabójcami w czarnych garniturach i pochodzi z Londynu Pod. Zwykły odruch litości poprowadzi Richarda w miejsce pełne potworów i aniołów, gdzie w labiryncie mieszka Bestia, a stary Hrabia urządził sobie dwór w pociągu metra. Wszystko to jest dziwnie znajome, a przecież kompletnie obce..."

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Może następnym razem będzie coś dla Ciebie. :)

      Usuń
  2. Ja z pewnością przeczytam tego Gaimana, jak i kolejne ze wznowień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na "Gwiezdny pył" bardziej czekam, bo to już znam. Ale ze względu na wstęp i opowiadania na pewno przeczytam jeszcze raz.

      Usuń
  3. Niby wstęp, dodatkowe opowiadanie i bombowa okładka, ale swój egzemplarz już mam - przeczytany i lubiany, z serii tych twardych czarnych opraw ze srebrnymi obwolutami z MAG-a. DC potrafi robić rzeczy, których pożąda się na swoich półkach ;)

    Hm, ale może na "Gwiezdny pył" się w końcu skuszę, film uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dlatego ja niekoniecznie to traktuję jako priorytet i bardziej wzrokiem spoglądam na "Gwiezdny pył". Miałem przez chwilę myśl, coby "Nigdziebądź" wziąć i przeczytać okołopremierowo, ale ze względu na ograniczony czas w ostatnich dniach jeszcze bardziej, odłożę to na potem. :)

      Ja filmu nie widziałem.

      Usuń