sobota, 30 maja 2015

Zapowiedzi czerwcowe

Kolejny miesiąc zapowiedzi znanych i nieznanych mi książek, które polecam lub które uważam za warte zainteresowania. Czerwiec obfituje w mnóstwo książek Cobena i Kinga, więc fani powinni być zadowoleni. Czytelnicy Martina, Sandersona, Gaimana, Łukjanienki, Mastertona czy Tolkiena (nie, nic nowego, ale kolejna, ładna edycja WP :P) też powinni być zadowoleni. Będzie również nowa Uczta Wyobraźni, Lackber, nowy Nesbo(!) i kilka innych. Sami sprawdźcie. ;)


Osobiście czekam z niecierpliwością i kupię na pewno:
  • Stephen King - Znalezione niekradzione (jakżebym mógł przegapić);
  • Jo Nesbø - Krew na śniegu (nowe książki norwega zawsze chętnie sprawdzę);
  • Neil Gaiman - Dym i lustra (i znowu się zmierzę z opowiadaniami :P);
  • Chritopher Priest - Rozłąka (w maju się nie doczekałem, więc może teraz?),
  • Felix Baumgartner - Szturmując niebo (kojarzycie człowieka, który skoczył z 39 km? Tak, to on i na pewno to przeczytam).

Oprócz powyższych zainteresowały mnie i raczej na pewno sprawdzę, prędzej czy później:
  • Khaled Hosseini - Chłopiec z latawcem (z tym się już borykam od dłuższego czasu);
  • Antony Beevor - Druga wojna światowa (kolejna pozycja, którą chcę przeczytać już od jakiegoś czasu);
  • Peter Swanson - Dziewczyna z zegarem zamiast serca (najbardziej zastanawiająca pozycja, która trzeba sprawdzić);
  • Dopóki nie zgasną gwiazdy - Dopóki nie zgasną gwiazdy (polskie postapo, będzie trzeba sprawdzić);
  • Philip Roth - Wyszłam za komunistę (znany i szanowany w Ameryce, czytałem Kompleks Portnoya i mi się podobało, zobaczymy co z kolejną książką).

2 czerwiec:

 

3 czerwiec:

 
5 czerwiec:

 

8 czerwiec:

 

10 czerwiec:

 

11 czerwiec:

 

15 czerwiec:

 

16 czerwiec:

 

17 czerwiec:

 

19 czerwiec:

 

22 czerwiec:

 

26 czerwiec:

 

30 czerwiec:

 


Bliżej nieokreślona data:




Dwa 2 małe sprostowani:

W ubiegłym miesiącu podawałem, że w maju pojawić się ma książka Światło, którego nie widać Anthony'ego Doerra. Data wydania jednak całkowicie się zmieniła i książka pojawi się dopiero 25 września tego roku. Tak samo wygląda sprawa z Rozłąką Christophera Priesta, której premiera została przesunięta na czerwiec, ale nie ma konkretnej daty.

Jak Wam się widzą te zapowiedzi? Znaleźliście coś dla siebie?

2 komentarze:

  1. Mam dokladnie takie samo wydanie "Władcy Pierścieni". Mam nadzieję, że teraz zrobili je lepiej bo moje po jednym prseczytaniu doslownie rozlatywaly sie w rekach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba masz na myśli angielską wersję, która jest w takiej samej, albo podobnej, szacie graficznej? Bo nie przypominam sobie wcześniej takiego wydania polskiego. :)

      Usuń