poniedziałek, 25 maja 2015

Nowy Nesbø już niedługo

Dobra wiadomość dla fanów Jo Nesbø, 18 czerwca ma się pojawić w wersji papierowej i w wersji audio jego najnowsza książka pt. Krew na śniegu.

Cena: 29.90 zł
Stron: 176

Olav zarabia na życie jako płatny morderca. Nie ma przyjaciół ani rodziny. Pewnego dnia spotyka kobietę swoich marzeń, ale… Po pierwsze, ona jest żoną jego szefa. Po drugie, Olav właśnie dostał zlecenie, by ją zabić.

Ta niewielka powieść to kawał wyśmienitej pisarskiej roboty, która pokazuje, że nawet bez Harry’ego Hole Jo Nesbo wzbija się na wyżyny.
„Tvedestrandsposten”

2 komentarze:

  1. To dla mnie dobra wiadomość, gdyż jestem fanką Jo Nesbo! Cieszę się, że ukaże się kolejna książka tego autora :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory czytałem tylko "Człowieka nietoperza" i "Karaluchy", i jeszcze się za fana nie uważam, ale wg mnie bardzo dobrze pisze, chociaż to niby najsłabsze jego książki. Przymierzam się od kilku tygodni do "Czerwonego gardła", ale coś mi nie wychodzi. Być może do wakacji mi się uda. :P

      Usuń