niedziela, 7 grudnia 2014

Zdobyte w listopadzie



Aros - nic nowego :)

Steinbeck - Podróże z Charleyem
Jacek Dukaj - Xavras Wyżryn

Księgarnia Prószyński - z okazji premiery Kinga, dzięki czemu dostałem także wielki przebudzeniowy kalendarz :)

Stephen King - Przebudzenie  (moja recenzja do przeczytania)
Czasopismo Fantastyka - Wydanie Specjalne nr 4 (45) 2014

Antykwariaty - co miesiąc coś się znajdzie :)

Albert Camus - Dżuma
Karol Dickens - Opowieść wigilijna. Dzwony. Świerszcz za kominem.
Niccolò Machiavelli - Książę. Rozważania nad pierwszym dziesięcioksięgiem historii Rzymu Liwiusza
Fenix - 1992 3 (12)
Henryk Sienkiewicz - Krotochwile i maksymy imć pana Zagłoby (taaa, śmiejcie się :P)


Od Mateusza Kopacza - otrzymane w prezencie od początkującego tłumacza i kolegi z forum Gotham Cafe po częściowej likwidacji kolekcji:

Blake Crouch - Pustkowia
Andrzej Pilipiuk, Jacek Komuda, Jakub Ćwiek, Rafał Dębski, Anna Kańtoch, Paweł Siedlar, Tomasz Duszyński, Michał Cholewa - Epidemie i zarazy
Bentley Little - Instynkt śmierci
Scott Nicholson - Czerwony kościół


Wydawnictwo Sine Qua Non - egzemplarz recenzencki otrzymany od Wydawnictwa:

Łukasz Orbitowski - Zapiski nosorożca: Moja podróż po drogach, bezdrożach i legendach Afryki (moja recenzja do przeczytania)


Wydawnictwo Mag - egzemplarz recenzencki otrzymany od Wydawnictwa:

Robin Hobb - Królewski skrytobójca


Wydawnictwo Literackie - egzemplarz recenzencki otrzymany od Wydawnictwa:

Roger-Pol Droit - Gdyby mi została tylko godzina życia (moja recenzja do przeczytania)


Wygrane w konkursach - na LubimyCzytać i Szortalu

Stephen King - Przebudzenie (książka) + Przebudzenie (napój energetyczny)
Peter Watts - Echopraksja


Targi książki - pierwszy raz miałem przyjemność uczestniczyć w tegorocznych targach książki w Katowicach, gdzie nabyłem wiele ciekawych pozycji, nowych i używanych, a takżę udało mi się uzyskać kilka autografów!

Graham Masterton - Panika
Andrzej Pilipiuk - Operacja Dzień Wskrzeszenia
Seweryna Szmaglewska - Dymy nad Birkenau
Mateusz M. Lemberg - Patron
Ewa Zaleska - Zbyt wielkie serce
Krzysztof A. Zajas - Ludzie w nienawiści


Najważniejsze książkowe wydarzenie w ubiegłym miesiącu dotyczy dwóch dni. Jeden to premiera "Przebudzenia" Stephena Kinga, co wiązało się ze świetną promocją Wydawnictwa Prószyński i s-ka razem z grafikiem Darkiem Kocurkiem i paroma portalami, dzięki czemu czas wokoło premierowy był podsycony świetną atmosferą. Poniżej fizyczna część marketingu, który do mnie trafił. Poza tym pojawiła się także playlista na Spotify utworów występujących w książce, tapety na pulpit i aplikacja na smartfona. Uśmiech


Drugi dzień to Targi Książki w Katowicach, w których miałem okazję uczestniczyć i zgarnąć parę autografów, od znanych i mniej znanych polskich autorów, którymi się muszę pochwalić. Dwie książki wziąłem ze sobą z domu, a resztę kupiłem na miejscu. Uśmiech

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz