środa, 7 października 2015

Nowe książki Maga

Dzisiaj trafiły do sprzedaży 3 nowe książki:

Tytuł: Bohater wieków 
Cykl: Ostatnie imperium (tom: 3)
Tłumaczenie: Anna Studniarek
Oprawa: twarda  
Ilość stron: 672
Cena detaliczna: 49,00 zł





Tytuł: Śmiertelne maski 
Cykl: Akta Dresdena (tom: 5)
Tłumaczenie: Piotr W. Cholewa
Oprawa: miękka
Ilość stron: 496
Cena detaliczna: 35,00 zł

Tytuł: Krwawe rytuały 
Cykl: Akta Dresdena (tom: 6)
Tłumaczenie: Wojciech Szypuła
Oprawa: miękka
Ilość stron: 496
Cena detaliczna: 35,00 zł






I w końcu dowiemy się, jak zakończy się te całe zamieszanie w Ostatnim imperium. :)

33 komentarze:

  1. Czekam aż będzie też Wodny nóż dostępny w księgarniach i pewnie dopiero za nieco ponad tydzień będę miał swój egzemplarz Sandersona :) Ale już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :) Właśnie czekam na Wodny nóż i razem z Sandersonem i Tronem z czaszek zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te UW też przeczytam, ale na pewno nie w tym miesiącu, prędzej w listopadzie, albo i grudniu.

      Usuń
    2. Ja myślę, że zabiorę się jakoś od razu gdy tylko przyjdzie. Pewnie najpierw Sanderson a na koniec Wodny Nóż sobie zostawię. Ale na pewno nie wyrobię się z lekturą tych 3 książek w niecałe 2 tygodnie, chociaż może. Zobaczymy :)

      Usuń
    3. I tak zdążysz przeczytać przede mną, także dowiem się na jakim poziomie stoją obie książki. ;) Sandersona to drugi tom, nie?
      Nie zastanawiałeś się Łukasz nad współpracą z jakimś wydawnictwem albo portalem? Biorąc pod uwagę Twoje tempo czytania i dobre recenzje spokojnie byś dawał radę. ;)

      Usuń
    4. Sandersona to Bohater Wieków, bo drugi tom czytałem i recenzowałem :)
      Zastanawiałem się, pewnie niedługo napiszę do kilku z propozycją :) A no i dziękuje, że moje recenzje się podobają :) Serio! Pół roku temu w życiu bym nie uwierzył, że będę pisał recenzje :P

      Usuń
    5. Pisz, pisz. Warto spróbować, bo wtedy sam się przekonasz, że otrzymywanie egzemplarzy do recenzji za darmo i ich recenzowanie to spoko sprawa. ;)
      Sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale coś mi umknęła ta wiadomość.

      Usuń
    6. Dobra napiszę :D Jesteś chyba pierwszą osobą, która zaczęła mi mówić bym pisał o współpracę, ale już kilka osób mi to mówi i chyba muszę chociaż spróbować :)

      Usuń
    7. Dobrze piszesz, szybko czytasz. Takich recenzentów wydawnictwa lubią. ;)

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać, gdy będziesz czytał Bohatera wieków :D Czekam na recenzję od razu, jak skończysz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie od razu jak skończę, ale nie od razu, jak otrzymam, bo muszę jeszcze coś innego wcześniej przeczytać. :) Sam jestem bardzo ciekaw, jak to się skończy.

      Usuń
    2. Zaciesz :3 Ciekawe, czy Ci się spodoba zakończenie :D

      Usuń
    3. Nie znęcaj się nade mną. :P

      Usuń
    4. Będę!
      PS1. Będziesz na targach w Krakowie?
      PS2. Jeśli dobrze sprawdziłam to masz do Krk całkiem blisko :3

      Usuń
    5. Bo Cię odwiedzę w nocy i zabiorę Ci tą fajną koszulkę z Królów... i te różowe skarpety. Hahaha. :D
      PS1; Niestety nie dam rady. Brak czasu przede wszystkim i + brak kasy. Bardzo bym chciał, ale najwcześniej w przyszłym roku.
      PS2. Dokładnie, mam blisko, ale patrz PS1. ;)

      Usuń
    6. Dawaj :D Zapraszam!
      PS1/2. Ja mam 240 km i myślałam, że swoje prawie 100 dotrzesz :c Jak kiedyś będę na dłużej w Krakowie to do Ciebie zawitam :p

      Usuń
    7. Wyobraziłem sobie, jak Ci te skarpety podwędzam i zakładam, a potem rozbieram na siłowni w szatni przy chłopakach. :D Pół roku byłaby beka. :D
      PS. Jechałbym Kyou chętnie, bo Targi w Krakowie to jedyne po Katowickich, które są w moim zasięgu i bardzo chciałbym je przeżyć. Ale niestety nie dam rady jeszcze w tym roku.

      Usuń
    8. Hahahah :D
      PS. Widzimy się w takim razie w przyszłym roku na Targach :3

      Usuń
    9. Gorzej bym wypadł chyba tylko męskich stringach. :D
      PS. Jak Ty tak lubisz sobie podróżować to możesz na Targi Katowickie przyjechać w listopadzie, na które ja z pewnością zawitam. ;)

      Usuń
    10. PS. Do Katowic to ja trochę daleko mam :D Ale coś pomyślimy :3 W grudniu na pewno zawitam do Warszawy :3

      Usuń
    11. Widzę, że czytasz Światło, którego nie widać :3 Jak idzie?

      Usuń
    12. Szybko i przyjemnie. Bardzo dobrze napisana książka. Oryginalna i szczególna. Myślę, że się zakochasz. ;)

      Usuń
    13. Ja już przeczytałam ;3 Połknęłam w pół dnia :3

      Usuń
    14. To masz niezłe tempo. Domyślałem się, że nie czytasz jak zwyczajny człowiek, tylko zapewne nieco szybciej. :) Książkę faktycznie się chłonie szybko ze względu na fabułę i króciutkie rozdziały, ale mi jednak nieco dłużej to zajmuje. Poza tym w czwartek i piątek czułem taki lekko przesyt, więc musiałem sobie zrobić przerwę, żeby kryzys czytelniczy mnie nie dopadł. :) Jednak myślę, że jutro, najpóźniej w środę nabazgrzę coś tutaj więcej na jej temat. :)

      Usuń
    15. Minimalnie szybciej ;3
      Ja sobie zrobiłam przerwę wyskakując do kina na Barbie z córką przyjaciółki mojej mamy :D Polecam - niezła odskocznia :D
      Moja recenzja pojawi się dopiero 2 listopada - wszystkie do tego czasu mam już napisane i nie mam gdzie wcisnąć... :c Na Lubimy Czytać jednak już jest :)
      Czekam na Twoją! :3

      Usuń
    16. Jasne, chętnie pójdę na Barbie! :D:D:D
      To Ty piszesz na zapas i umieszczasz w odstępach czasu specjalnie? :)

      Usuń
    17. Barbie świetna :D Jakiś pan siedział koło mnie i bawił się lepiej niż córeczka, która marudziła, że chce do domu :D
      Tak :3 Daję na zaplanowane - mam wybrane dni tygodnia :p Codzienne recenzje mogą zamęczyć czytelników, więc chcąc nie chcąc robi się zapasik :D

      Usuń
    18. Hehe, zapewne, ale nie dla mnie taka rozrywka. :P
      No to niezła planistka i zarządca z Ciebie. :) Ja na bieżąco robię wszystko. Wczoraj czytałem Twoją recenzję. Myślałem, że będziesz piała z zachwytu, bo to bardzo emocjonalna książka. Szczególnie końcowy epizod z Wernerem. Zostało mi jeszcze na dziś 20 stron i zabieram się za pisanie.

      Usuń
    19. Złodziejka książek bije Światło i sprawę Wernera na głowę :D dlatego podeszłam do tego na zimno.
      Czekam na recenzję <3

      Usuń
    20. Złodziejka dopiero przede mną, ale istnieje głęboko zakorzeniona w mojej podświadomości, bo też jednego czasu sporo o wojnie czytałem i to + Dziewczyna w czerwony płaszczyku + 2-3 pozycje Beevora na pewno przeczytam.

      Usuń
  4. Interesują mnie książki z cyklu Akta Dresdena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, mnie w ogóle. Ale, jak widzisz, nie przeszkadza mi to w informowaniu o premierze. :) Poza tym to: Cześć Agato. :) Chyba tu pierwszy raz jesteś. ;)

      Usuń