piątek, 19 września 2014

Pierwszy post :)

Witam serdecznie,

Będę tu zamieszczał recenzje do wszystkich przeczytanych przeze mnie książek, w dłuższej lub krótszej formie, zależnie od możliwości i chęci wypowiedzenia się na ich temat. Początkowo ograniczę się jedynie do samych recenzji, aczkolwiek nie ukrywam, że planuję również informować o najważniejszych i najciekawszych  dla mnie nowościach i zapowiedziach wydawniczych. Być może w trakcie tworzenia tego bloga pojawią się jakieś konkursy, albo nawiążę kontakt z kimś Was lub którymś z Wydawnictw, co zaowocuje przyjemną współpracą i wzajemnym wsparcie, a przy okazji dobrą zabawą. Zobaczymy, co czas pokaże. W każdym razie zapraszam i pozdrawiam. ;)


10 komentarzy:

  1. W takim razie życzę Ci przede wszystkim wytrwałości oraz samych dobrych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj dopiero trafiłam na twój blog. ;)
    Gratuluję tylu napisanych już postów i życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. :) Zgaduję, że raczej się nie znamy. Albo może się mylę? :) W Każdym razie zapraszam częściej i na dłużej. ;)

      Usuń
    2. Nie znamy się, zajrzałam na Twój profil w Biblionetce i tym tropem trafiłam tutaj. ;)

      Usuń
    3. O, z biblionetki. Super. Fajnie wiedzieć, że ktoś tam jeszcze na mnie zerka. :) W takim razie, ja także odwiedzę Cię na bogu i rozejrzę się po kątach. :)

      Usuń
    4. A zapraszam. ;)
      A w biblionetce mam taki sam nick na blogu. ;)

      Usuń
    5. Zdążyłem Cię już znaleźć na biblionetce. :) No to wbijam. :)

      Usuń
    6. Aha, i dziękuję za gratulację i życzenie powodzenia z pierwszego posta.:)

      Usuń