środa, 21 czerwca 2017

Plany wydawnictwa Mag - kolejne uzupełnienie

MAG nie przestaje wyciągać "z kapelusza" kolejnych pozycji, których prawa są zakupione i mają zamiar wydać. Andrzej Miszkurka pisze, że mają jeszcze wydać:

1. Brandon Sanderson - Stormlight Archive Pocket Companion (dodatek przybliżający świat Archiwum Burzowego Światła)
2. Brandon Sanderson - Dawca przysięgi
3. Brandon Sanderson - Ostatni metal
4. Brandon Sanderson - Biały piasek 2 i 3
5. Brandon Sanderson - Rithmatist (cykl dla dzieci)
6. Neil Gaiman - Interświat 1-3
7. Neil Gaiman - he View from the Cheap Seats: Selected Nonfiction
8. Neil Gaiman - Amerykańscy Bogowie (forma graficzna)


Wszystko dla mnie,czyli norma. :D

4 komentarze:

  1. Rithmatist!!! Mam ochotę odtańczyć taniec radości ;) Ja oczywiście biorę całego Sandersona, chociaż zapewne na wszystkie te książki przyjdzie nam trochę poczekać, ale co tam ;P Warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu tak na ten cykl czekałaś? Ja go w ogóle nie kojarzę, to coś dla najmłodszych.

      Usuń
  2. To spod jedynki baaaardzo mnie cieszy, dobrze, że autor ogarnął, że do takiego świata potrzebne jest coś w rodzaju przewodnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno da się to ściągnąć po angielsku za darmo za zapisanie się do newslettera tutaj:
      http://www.torforgeblog.com/2016/08/01/download-the-stormlight-archive-pocket-companion/

      Usuń